Det här med att plugga..

Vill inte vill inte vill inte vill inte vill inte och slutligen -FATTAR INTE!! Usch vad jag avskyr företagsekonomi A.

Men bara bita ihop - men imorgon! Idag vill jag inte. Ska fira min nedgång med en cigg. Efter det hänga kläder! Sen ska jag lägga mig brevid Lukas och njuta utav att man har en så underbar liten bebis som får än att glädjas utav varje dag med honom.

Idag har vi hälsat på min pappa. Lukas morfar alltså! Imorgon ska vi hälsa på min bror. Lukas morbror alltså! Känns som släkträffar hära?

Jag borde sova märker jag kan inte ens bilda meningar!

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Hallonmamma

Pluggar också företags ekonomi. Tror till och med vi har prov i det idag. Har inte pluggat ett skit. Dock inte på grund av lathet. Utan snarare för att jag inte visste om detta prov.

Har du boken Goodwill?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback