Underbar vecka

Hade massa saker i huvudet som jag tänkte blogga om idag! Men sen fick jag världens huvudvärk och illamående så då tror jag minnet hoppa löst också =P

Haft en supermysig vecka i af :) Igår spenderades hos F som var jätte kul! Det är helt sjukt hur man ser att Lukas känner igen fler än oss här hemma bara =) Idag så börja Lukas t o m gnälla då Jessipess gick!

Annars så var vi och badade idag =) SUPER mys. Lukas och Milo var som tokiga haha! Men inte så konstigt då de är vana med vattnet. Kul hade de och jag + Ruby hade nog lika kul vi =)




Just det! När jag ändå kommer ihåg. Skulle bloggat igårkväll men vad händer? Jo min dator går sönder IGEN. Så nu blir det ett tredje försök.. håller på att bli tokig(!!) Får väl tillägga, lämna inte tillbaka innan ALLT funkar denna gång. Blivit för många turer dit nu känner jag.

Imorgon blir det till att vaccinera sig. Ja jag ska faktiskt ta och göra det :) Mestadels för de flesta jag känner gjort det och inte blivit minsta sjuka.. bara ont i armen. Så då känner jag mig lite säkrare :) Sen vågar jag inte chansa och ligga sjuk i influensan..

Nu borde jag plugga MEN ska istället ta hand om kroppen som vill sova =)

 

 

 

 


Kommentarer
Postat av: Anonym

mommyatnineteen.blogg.se var där samma dag på babysimmet, man ser dig i bakgrunden på hennes blogg, hihi onödigt att veta kanske men tyckte de var rätt kul faktiskt :) eftersom jag vet vilka båda ni är :p grym blogg

2009-11-12 @ 00:03:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback