Bläääääääää

Så känner jag just nu för min dator! Gaaah har lagom lust att slänga den och köpa en annan vanlig STATIONÄR. Men blir till att önska sig typ i födelsedagspresent. Juklappisar vill jag ha massa annat så som tvättmaskin! haha

Men hur som helst håller jag tummarna för att jag åtminstonde lyckas föra över bildenra på Lukas. Jobbiga är att jag suttit och rensat samt sorterat alla vilket jag kommer få göra om. KUL verkligen! Men men får ta å köpa mig ett externt minne som jag sagt i evigheter nu tills det att datorn är lagad igen.

Hur som helst så var vi iväg till skolorna jag ska plugga på idag :) Söta Ninni ställde upp som barnvakt då Nadim självklart inte svarade i telefon. Ja även han gör mig tokig. Ska nog ringa hans mamma imorgon och kolla så att han verkligen kommer till familjerätten. Orkar fan inte åka dit i onödan!

Nog om tråkigheter :) Livet leker annars förutom mina tekniska problem! Och snart flyttar vi (ca 2,5 månad) OM jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Cassandra, josefins mamma

aha då förstår jag :D

Postat av: Jennifer och Lukas

Oooj jaha okej. Hmm ja han kommer nog att ångra sig sen när anningen väl kommer fram om hon inte ens känner till dig. Han har verkligen satt sig i en jobbig sitts :/



Haha jaha okeeej :) Så sen efter tre månader då så blir lägenheten din? Innan det så är det hans också, tänk om han ställer till det så att du inte får flytta dit då? :/ Han verkar ju inte riktigt alltid hålla dte han lovar

2009-10-13 @ 10:14:46
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/
Postat av: fia

hahah ja typ en traktor kanske det blir :P

2009-10-13 @ 11:17:10
URL: http://guldmedalj.devote.se
Postat av: naddie - mamma till finaste prinsessan!

ja , alla dessa faser... man går och tror att man har världens snällaste barn och pang så kommer dom in i en ny "fas" :P



asså nu måste jag fråga... jag brukar alltid läsa din blogg men jag måste ha missat något viktigt inlägg.. flytten? hur är det egentligen? ska du och nadim flytta ihop?:O jag hänger inte alls med :(:P



kram!

2009-10-13 @ 23:26:51
URL: http://naddiegoespublic.blogg.se/
Postat av: Jennifer och Lukas

Okej va bra att han inte kan sätta käppar i hjulet för det då iaf :)



Jaa men gud så skönt att få det gjort då :) Hoppas allt går bra där!

2009-10-14 @ 10:32:24
URL: http://ettuddanamn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback