Hur mysig dag som helst!

Jag har slutat amma! Eller åtminstonde på dagarna. Bestämde mig efter BVC idag - som kommer i ett separat inlägg ikväll! att sluta amma. Fick tipset att INTE ge mig. Och att han skulle äta nästa mål ifall han hoppa över ett. Har han ätit än? NOPE så Lukas har varit matfri i tio timmar...

Får väl se om han äter ikväll sen! Hoppas hoppas. Men har bestämt mig att ha nolltolerans på dagarna i af. Han klarar sig då han har så mkt resurser på kroppen att ta utav.

Hur som helst har vi haft en SUPER mysig dag. Började med ett jättebra bvc besök för att sedan rulla vidare med bussen emot Farsta. Där besökte vi Tuben - öppna förskola. Sedan har vi strosat runt i Farsta centrum flera timmar.

Så nu ska jag äta. Eller först pumpa brösten och ta huvudvärkstablett. Mitt huvud hållern ämligen på att sprängas =P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback