jag är slut, HELT SLUT!

Min dag i punktform

  • Halv 8 - väckning
  • 8.00 möta upp städarna
  • 8.30 frukost på mcdonalds -MUMS!
  • 9.30 hemma ta en nap innan det är dags att röjja!
  • 10.00 Lilleman sovit klart .... :O dags att ta tag i dagen
  • Packar det sista (HAR JAG FÖRRESTEN SAGT ATT DET INTE ÄR JAG SOM FLYTTAR?)
  • Städar, packar, städar, packar...
  • äter lite pizza till lunch
  • Sen tar fan minnet slut!

Ja men hur som helst så har vi endast varit brorsans lilla hjälp idag! Tack o lov så somnade lilleman efter lunchen igen och sov i närmare två timmar. Vilket blev min räddning. Hann skruva isär sängen och bära ut alla delar HELT själv, TRE madrasser! Packa ihop det sista, soppa ihop dammkompisarna bror min skaffat sig och skura ur. Återstår endast två garderober och en massa skräp. Hann även diska därimellan, ja till råga på att vi hade att göra så fanns det även ett berg utav disk.

Vet ni vad jag ska göra då JAG faktiskt flyttar om ca 2,5 månad? Barnvakt. Definitivt! Hade ren tur att pluttis sov samt att grabbarna skulle frakta allt.

Hur som haver så har vi haft en trevlig dag =) Den fortsätter imorgon också. Vilket SUGER för jag vill faktiskt på max kalas!



Kommentarer
Postat av: Adams mamma

hihi ja det blir perfekt :)

Åh va kul! Adam blir hemma till han är typ 3 år tror jag, jag ska ta med dem till öppnaförskolor och sånt istället tänkte jag. Om jag ändå ska vara hemma så gör det ju inget.. Fast det beror på om han blir för rastlös eller inte :)

Ska bli kul att se om Tuben fortfarande är bra haha..

Postat av: ruby o milo

hahahahahahhahahahaaha KUUUUUUUUUUUUUUUL!



klart vi följer med på måndag:)¨

Om du orkar åka ut till n acka passar vi gärna lukas när ni flyttar;)!!!



vi håller på å flyttar för fullt hät hemma med! vilket datum får du flytta in?

kram

2009-10-18 @ 09:56:29
Postat av: Cassandra, Josefins mamma

glömt bort mig? :P du skulle ju ringa upp om fredgen ;D hahahah!

2009-10-18 @ 15:30:37
URL: http://weareyoungparents.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback