Ny bilbarnsstol!

Vi har haft en hemma-dag idag! Båda är som sagt lite krassliga men det verkar bra nu med lilleman åtminstonde. Jag har fortfarande lite huvudvärk men de går nog över när jag sussat lite =))
Jag färgade även håret på min vän Pess! Får dock se resultatet imorgon då vi var tvungna att smita iväg för att hämta bilbarnsstolen på babyland.

Haha ja kul ser han inte ut att ha. Blir till att köpa en ny leksak till bilen!

Men egentligen ville jag inte ens köpa därifrån. Nästa gång åker jag nästan var som helst förutom till dem.. personalen är bedrövlig. Service mind verkar inte vara något de står för om jag säger så. Men bilbarnsstolen passade väl sådär i mammas bil. Alltså Lukas sitter som en kung med de är värre för den som vill sitta fram brevid den som kör!

Men jag ska väl fixa kortet själv snart å då köper vi annan bil =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback