En dag i skäris!

Tack snälla för tipsen om mobiler =) Dock har jag nog redan bestämt mig (A) men var trevligt att kika runt lite =D Fick ett super tips från min söta vän Jonathan som jobbar med telefoner om någon för bara 1400kr som har mp3 funktion vilket nästan är mitt ENDA krav. Hade ju en walkman innan så :)

Men men nog om telefoner måste ringa min hemförsäkring först och främst =)

Har varit iväg till skäris för att kolla lampor och bord på myrorna men inget kul alls. Eller jo blev helt kär i ett bord men var en grej jag inte fatta så blev inte det! sedan svängde vi in på älskade bolagret där jag hitta en superfin, öhm kruka? fast i superstort motiv haha! Kändes som att den var utav betong så alltså inget Lukas har sönder på två röda =)

Fick även ny lampfot utav mamma eftersom älskade LUKAS hade sönder min efter två dagar i fönstret. Min lilla plutt då! Dyrt för mamma detta år, kamera, mobil och massa massa små saker haha :D

Kommentarer
Postat av: Jossan au pair i Philadelphia

Lukas, du får ta de lugnt med mammas prylar.. Det blir dyrt kalas de här!! Jag får komma hem och lära dig vad du får ha sönder och inte! ;)

saknar er finingar!

Snart ses vi 16 dagar! :D



älskar er massvis


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback