Fyra dagar sedan

Och mycket har hänt =) Men istället för att gå igenom hela helgen som har varit dunder mysig med hel ledighet samtidigt som lite tråkigheter har hänt så blickar vi framåt nu! Om nio dagar kommer Jossan hem =D förstår ni min lycka? Nja inte ens jag gör det!

Sen så är det halkbana nu i veckan eller nästa beror på när det fanns tid =) Har körning också hela veckan efter nästan en hel månads uppehälle! Men nu är vi på rullning igen ;) haha


Vad mer jo vi har finbesök utav Lilla Maxen då mamma Matilda är lite sjuk och han ville leka med Lukas självklart får han göra det då =D På dagarna går han ändå på dagis så att jag kan göra det som han tycker är mindre kul, vill säga tvätta, städa å så KÖRA såklart ;)

Men eftersom att det är dagislämning utav maxen imorgon så ska jag sussa nu! Upp vid sju är jag ju inte van vid precis ;) Och det här med rutiner? Wiho melle är på ny nivå ska ni veta!

KRAMAR! ♥





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback