Världens sämsta mamma

Kände mig verkligen som det idag. Började dagen bra på jobbet men det spåra ur totalt. Vissa ska inte jobba på BK med lite finare mening =) Hur som så hade jag överlag roligt då grabbarna är sjukt bra!

Efter jobbet vare en trip till skanstull där jag blev så himla förbannad på ett par småtjejer så det inte är sant och mitt i allt blir lukas otålig och bara vill gå försöker ändå göra honom glad med att låta honom gå omkring osv osv men INGET funkar vilket gör att jag måste få ner en ledsen Lukas i vagnen och ja gott folk det är ungefär omöjligt. Samtidigt pratar jag med Ninni och fortfarande är skitsur på små flickorna å ja. KAOS. Jag vill inte tappa fattningen, jag vill inte låta Lukas se mig arg men jag är ändå mänsklig även om de var för en löjlig sak. Och det är heller inte riktigt lika illa som det låter men orkar inte förklara då blir det waay för lång berättelse!

Anyway så efter detta ville jag bara bryta ihop istället så drog iväg ett mess med "utgång?" dock blev det inte så, i af inte för min del då det känns så jävla fel att lämna bort Lukas. Min lilla plutt! Vi har varit ifrån varandra super mycket nu på sistonde då jag har övningskört och jobbat.

Vi har istället myst i sängen nu på kvällen - han ligger för tillfället UTAN blöjja i min säng(?) ibland kan jag ju undra hur jag själv tänker.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback