You got it

Vi har lekt med Milo en stund idag =) Roligt tyckte Lukas ;) hihi min eftermiddag börja däremot sämre men det har löst sig nu, KOMMUNIKATION kallas det! Ja ibland blir man ju trött men dem är gulliga ändå! Pratar om jobbet mitt älskade jobb!

 

 

Imorgon är jag ledig, förstår ni L E D I G en hel helg. Så imorgon ska jag och Lukas mysa hela kvällen =) På lördag blir det däremot full rulle. Först så ska vi hämta ett nytt köksbord i Årsta till mig. Superfint behöver bara målas lite som allt annat hemma hos mig hehe men storleken är PERFEKT! Vid fyra snåret kommer sedan mammas kompis och hämtar mitt köksbord och efter det så blir det middag med Lissus och Tildus. Plus lilla Lukas såklart.

 

När kvällen rullar in så hämtar mamma Lukas för sedan ska vi gå ut och dansa! Känns som att jag bara är ifrån min lilla son nu men jag hade nog inte reagerat så mycket på det om det var så att Lukas pappa faktiskt tog honom de dagarna han skulle. Men istället blir det ett projekt med barnvakt osv. Men men nog om det Lukas avgudar sin mormor så han kommer ha en toppenkväll! Tvivlar jag inte en sekund på :)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback