Lukas goes wild

Vi orkade inte ta oss upp imorse vilket resulterar i att vi fortfarande är kvar hos mamma :) Men eftersom att Lukas var sjuk så kändes det inte akut att åka hem heller. Plus att det är skönt att vara här ifall att han skulle bli sämre och behöver åka till sjukan då mamma skjutsar oss!

Imorgon blire däremot hemgång =) Lukas har hållt igång hela dagen idag så tror inte att det går nöd på honom direkt haha =P Förutom att han är lite vilsen å ja resulterar i X antal olyckor.. Började med att han drog ned en lampa idag som kraschade i miljoner bitar, typ. Sen så klättra han upp på sängen men ned gick de värre. Landa på huvudet å slog en volt lilla pyret! Blev bra straxt efter men mer har ändå hänt! Tvbänken har han nockat minst tre gånger och vardagsrumsbordet åtminstonde två! Så ett par blåmärken kommer nog att smyga sig fram imorgon!

På tal om imorgon så ska vi till Farsta :) skrev ju att det blev fel häftstift så ska köpa nya sånna.. häftapparat köper jag sen när jag behöver göra om nästa sak.

Annars har jag massvis att göra i veckan.. ska hinna göra om alla fyra stolar. Lägga upp gardiner. Storhandla inför Lukas kalas samt baka, baka å BAKA. Det blir i af två tårtor och en paj plus glass :) Nu hoppas jag bara på att det går åt också! Mycket förkylningar som lurar just nu men de blir nog bra =)

Kommentarer
Postat av: Nathalie

Haha sötnosen då. Är så, dom ska slå sig lite och springa in i bord, får lite blåmärken och så. Då lär dom sig till nästan gång, men ibland inte haha :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback