Sicken lördagkväll!

Tack för bra tips om dagis å dagmamma =) Jag tror att vi stannar hemma till Augusti.. läste igenom verksamhetsplanen som den dagmamman har osv och där framgick det att hon kommer att ha upp till 7 barn. Och det känns lite väl mycket även om det i praktiken ändå inte kommer att bli så!

Men nog om det :) jag mår illa - för illa! Fortfarande å det suger jag vill må bra nu igen.. Just därför jag kan blogga lite också :) ringde jobbet och sa "jag spydde nyss, ska jag komma in?" Söta Herman som jag i vanliga fall brukar jobba med bad om att få ringa upp. Däremot kom svaret att han inte hade skiftet så jag måste komma in ändå dock inte förän klockan 1 skönt nog.

Då blir det pain arbete i 4 timmar :) När jag var gravid med Lukas så hade jag världens gulligaste chef som jag arbetade med varje pass så då löste det sig oftast men idag är jag helt by my self! Hoppas på ingen mer kräkhistoria nu bara!

Men vila till tolvtiden sen åka till jobbet. Å vad taxi lockar men det tar fasiken lika lång tid så att slänga 300 i sjön har jag inte lust med!

Kramisar






Kommentarer
Postat av: Mamma till Adam & Gravid

Min mammas gudbarn brukade säga till mig att hon inte går på dagis längre utan att det heter förskola haha, fröknarna försökte nämligen få barnen att ändra det genom att säga till sina föräldrar vad det heter nu osv..

Jag är ändå fast vid att det heter dagis! :)



Ja dom lär sig ju av varandra och på dagis finns det både barn som är äldre och yngre så jag tror ändå det är bättre även om det är mer sjukdommar och sånt, för dom måste ju ändå få sånt för att utveckla ett bra emunförsvar :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback