Sweet dude, eller?!

Var hos läkaren runt tre snåret idag! Vad som hände där kan vi ju skippa.. men mer eller mindre så måste jag känna efter så att magen min inte blir värre för blir den det så måste jag kolla värdena igen. Hade 18 å man skulle ha under 8 men det var bra ändå? Jaja läkarsnack är inte min grej! Lilleman fick hostmedicin också =) Läkaren var snäll tyckte Lukas då Lukas trodde att han lekte med honom men i verkliga fall så gjorde han en rutinkoll.

Mer än så har vi väl inte hunnit med idag! Vi är tillbaka hos mamma, känns som att vi spenderar mer tid här? Men det blir så då man blir sjuk. Hjälp man kan få då man är sjuk tackar åtmistonde inte jag nej till?

Ska strax göra en paj som vi ska smarra på här hos mor min tillsammans med grannen å ngra till utav mammas vänner =) Men först ska jag diska åt mamma! Ja helt syssellös blir man inte bara för att man åker hem ;) hihi nej då jag är bara snäll egentligen!







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback