We are back!

Men inte hemma än dock! Blev bara att mamma skjutsa hem oss för att hämta saker så återvände vi hit =) Anledningen var att vi ska först förbi bilskolan som ligger här och senare vidare till Farsta och härifrån så går det en direkt buss.

I Farsta ska vi på Tuben. Det var två veckor sen nu och jag kan tänka mig en liten som kommer att bli överlycklig utav att busa runt med barn! Det kommer åtminstonde två stycken som han kan busa lite med annars är det mest bebisar där nu för tiden vilket är lite lite lite trist. Lukas är så hårdhänt då han inte förstår sin styrka än.. han vill bara väl genom att kramas, pussas och framförallt klappa på bebisarna men nja, det går inte riktigt som han tänkt sig!

Lilla pyret =)

Efter Farsta ska vi hem och byta vagn för att sedan fortsätta emot kungens kurva där vi ska möta upp mamma så ska vi storhandla :) behöver verkligen fylla på alla möjliga utrymmen så det ska bli skönt! Måste printa ut ett semmelrecept också för i veckan ska det bakas semlor!

MEN med tanke på att vi var hemma så tog jag med mig sladden hit också, duktigt va? Å fick ångest då jag hittade Lukas foton här hemma hos mamma också. Ligger säkert hela sju månader efter med fotoframkallning.






Kommentarer
Postat av: Glennvanja

Merci for all the wonderful writings


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback