And next time

  • Bildextra från golvläggningen gjord utav svartarbetande svensk-polackerna Henkus & Vassus
  • Bildextra (ANTAR JAG GRABBAR?) från torkels bröstvaxning. Sånt som händer då man spelar för mkt ;)
Lite mer innerlig förklaring. Brorsans inneboende har skaffat
blogg. Eller brorsans slyna kan vi väl också säga ;) mohaha nej då han är bara jävligt dålig på pro? Hur som bloggen är galen och framförallt sjuk. Jag har preppat på om att vi vill se mer bilder! Kan även tillägga att grabbarna är riktiga ungkarlsgrabbar och lever därefter. Ja menar vågar jag knappt hälsa på brorsan å fråga om käk efter senaste incidenten så fattar ni va?

Sånna här komiska saker dyker även upp!

Älskling, skall vi ha sex? - Nej, jag har huvudvärk. -Är det ditt slutgiltiga svar? Mmmm. -Är du helt säker? -JA! -Ingen tvekan? -Nej!!! Bengt tittar länge på henne. -Då vill jag utnyttja min livlina och ringa en vän!

Satt å leta efter en pinsam bild från 05 utan resultat (jävla mobilkameror!!) Bestämde mig istället för att hitta en snygg bild vilket var desto svårare så ja resultatet blev följande



Kort å gott sköna, knäppa typer :) Ni kommer få er ett gott skratt om inget =) Om ni missat mina länkar innan så finner ni bloggen HÄR!

Kommentarer
Postat av: din bäste vän

sköön du är !! :D

2010-03-11 @ 06:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback