Dagen - TRÖTT!

Helt slut! Tror att jag sov alldeles för mycket. Man har blivit så lat nu då man varit sjuk men det verkar det bli ändring på nu =P haha Lukas är helt hypad på morgonen och får krypa omkring helt själv å leka osv jag ligger som en död säl i sängen.

Men ska lägga mig och sussa alldeles strax för imorgon blir det lååång dag. Börjar med Ikea + citygross funderar även på att springa in på Rusta å se om dem har hatthyllan inne. Efter det så blir det direkt hem för att lämna Lukas hos Ewa och sedan iväg på körning! Sen väntar jobbet på natten. Denna vecka önskar jag att jag inte bytt dag haha =P Men det går nog bra =))

Natti natt!

Kommentarer
Postat av: Marie

Hej, var gärna med och tävla om en "hopp" ren åt ditt barn :) En perfekt leksak till småbarn som jag lottar ut på min blogg. Kram :)

Postat av: Emelie, Elliotts mamma

heeej =) allt väl med er idag??

Vi har faktiskt klarat att få i honom plommonpurén ganska bra ändå så vi har inte behövt köpa juicen (den finns iofs inte att köpa här i byn iaf) nu har vi börjat med en omgång lactulos..får se om de hjälper nåt- jag hoppas verkligen innerligt på detta! det är sååå tråkigt o se honom ta i o hålla på ju! händer det nåt skoj i helgen? kramis

2010-03-05 @ 18:52:01
URL: http://emlisch.blogg.se/
Postat av: jenny - tävla gärna hos mig ♥

Hoppas du har en fin helg gumman, kram!

2010-03-06 @ 23:56:57
URL: http://jennyn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback