Så var det bloggen ja . .

Glömde helt bort att jag lovat att lägga in lite nya pics men det kommer på torsdag istället! Är alldeles för trött nu och måste sussa för imorgon väntar jobb :) Lukas ska spendera dagen hos sin farmor och kommer ha det hur bra som helst! Blir kul för dem att få lite egentid och lite närmare kontakt!

Men eftersom att jobbet startar 11 och jag måste ta mig kommunalt ut rakt i skogen för att möta henne sen tillbaka in till stan så bör jag sussa nu =)

Just det! Imorgon åker vi till mamma igen direkt efter att vi fått skjuts tillbaka till huddinge då dem gör kaklet i köket hos oss vilket leder till att vi jätte gärna sussar hos mamma så slipper man höra de bullret (A) Där fick ni förklaringen också till varför bilderna dröjjer ända till torsdag!

Natti natti






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback