Sjukstuga över och brorsan hemkommen!

Jag brukar inte bli irreterad för kommentarer MEN då folk påbörjar påhopp om hur man skriver så blir jag banne mig det! Jag vill ha glada kommentarer, thats it! Har inte din mamma lärt dig att har man ingenting snällt att säga kan man likagärna vara tyst ;) Har jag inte rätt?

Nåja dagen har varit ganska seg .. Lukas vaknade superpigg kvar över 6 yeey! nej inte precis. Trodde han skulle vara sjuk men icke =) Så strax innan tio begav vi oss till stan och strosade lite.

Brorsan kom hem idag också :) Riktigt roligt att se honom han har varit på Rhodos i 3,5 månad nämligen!


Hann övningsköra lite nu på kvällen också. Inte för att jag vet varför de sitter väl.. men man blir nojjig :) Speciellt då jag inte kommer på hur många varv jag ska vrida på ratten för raka hjul? Är det inte 2,5? Men de funka fan inte på mammsens haha får testa imorgon igen. Jag skyller på att jag var trött ;)

Backa in på parkering gick i af rätt till..






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback