Helg och vi jobbar!

Nja alla förutom lukas då förståss hah! Både jag och T spenderar vår helg på jobbet och Lilleman är hos sin mormor och myser. Att jobba helg på mitt jobb innebär just enbart jobb det är så otroligt mycket att göra på helgerna så skönt nog jobbar man enbart en helg i månaden! Nja söndagen har vi istället 10 - 15 min mellan samtalen.. Men de är skönt hinner jag leta resor =D

Anonym: Anledningen till att vi inte bor i min lägenhet är för att jag vill flytta hade man kunnat byta dagis på dagen hade jag valt att flytta redan typ NU. Jag vantrivs så otroligt mycket i huddinge men ja lägenheten är större men den tiden vi behöver bo hos T kommer nog inte bli olidig ändå eftersom att Lukas ännu är så liten :)

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback