Bara jag eller?

Hejsan
image204
SÅÅÅ himla irreterad, besviken, arg, sur.. you name it! Och inte finns det nånting på internet som skriker "köp mig" heller!!! Nej imrogon blir det stan. Ska fan hitta något nu! Jag menar idag kom jag hem med bröd? BRÖD förstår ni. De är fan illa då!

Nej, nu vill jag sova. Sova bort hela kvällen och morgondagen för att sedan vakna vid tolv. Ringa phone house och tjata till mig ett jobb förfan! haha sen åka till skolan och skriva engelska prov. Det ska iförsig bli kul.. älskar engelska det är lixom lite mer utmanande än svenska =) Efter det ska jag äntligen till stan! För att hitta något denna gång!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Fia

Jo men vi ska ju också tälta... Haha heeeeeeemskt!! Men du överlevde ju! ;D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback