Bones

Så nu har jag bakat och ätit massa god mat =) Kakorna blev SUPER goda hihi =) ska smygäta några fler snart (A) hihi Sen blir det att träna lite till :) har slappat så väldans mycket på sistonde så! haha

Nej nu är det Bones på tv :) efter det följer DH .. får se om jag ens ser på det tycker att det blivit så överdrivet på sistonde. Kanske blir filmen som visas på 3an fyra bröllop och en begravning eller varen nu heter! Ska iförsig spela in den så.. jaja får se :)

Kollade nyss mitt konto och fick en trevlans överaskning! hade 1800kr kvar och har bara en räkning på 1500 att betala vilket ger mig 300kr plus :D wiho haha sen ska jag har 800 av mamma så då blire 1100 plus :D väldans kul! så blir lite shopping för mig på torsdag också =) eller fredag.. får se vad som orkas! Måste i af köpa lite finare toppar! Så trött på mina kläder..

Kommentarer
Postat av: Daniel

va bra att kakorna vart bra :D Blev sugen på att smaka! Mumsfillibaba! bones e sååå bra

Postat av: Daniel

Gött att höra att din smet gick som de ska :D Kan att tänka mig vilken bra bagare du e ;) Stockholmare e ju bäst på allt :D

2007-12-04 @ 21:44:39
URL: http://Rumpekrafs.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback