Förlåt, uttråkad!

Haha ja är så grymt uttråkad! men men jag tyckte att detta var kul att läsa så får väl hoppas på att de är kul för er också! haha

Har Du Kysst nr 7?
Amir - nej vi har ju inte det! världens gulligaste kille däremot!

Gillar Du att vara med nr 19?
Dani, gbg - haha har träffat en gång! men han är en trevlig prick

Gillar Du nr 25?

Dino, småland - Sveriges hetaste smålänning må jag säga ;) haha!

Är nr 21 Din bästis?
David Tenggren - haha nej! Dock kännt typ hela livet.


Är nr 14 en Sötnos?

Min bror - haha det sägs ju att vi är lika som bär!

Älskar Du nr 16?
Carro - klart som fan! =)


Är nr 12 Bäst?

Bilbärgning - Ja säkert om man är i behov av de ;D

Min Bror/Syster är nr 29?
Emil L - Nej inte som jag vet om i af!  

Var Du med nr 20 i dag?
Danne - Nej har inte träffat på super länge!


Nr 26 går i samma klass som Du?

Douglas - Nej det gör vi inte och har heller aldrig gjort!


Nr 31 har likadan Mobil som Du?

Frida - Nej hon har nog en nyare! men är ju kär i min tjockis så behåller den ett tag till i af! haha

Nr 34 är Din granne?
Gina Tricot - Lizzans chef typ! haha nej inte som jag vet om i af!


Nr 40 och Du har något gemensamt?

Ida, Pappa - Ja absolut =) en av världens finaste kusiner!


Nr 43 gillar Dig?

Ivan - haha nej vi var kompisar!


Nr 49 och Du ska gifta er?

Jimmi - Haha nej skulle kännas som incest ju!
 

Nr 30 är den snyggaste i Din kontakt?
Emma - Jag måste ju säga att det finns en hetare! Men han är ju kille och jag är ju hetro haha så! Men Emma leder nog på tjejfronten i af :D


Sist är sämst?

William - Haha Ja eftersom stockholmare äger så ligger han väl dåligt till ;D (A)


Kommentarer
Postat av: Daniel

haha :D Dock för att ja e värmlänning så tycker ja om stockholmare :D You rule! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback