Fredag kvällen <3

Hejsan

Woooach :D haha vaknade vid halv 12 har jag för mig.. helt sliten! Eller jag mår super men all alkohol har som vanligt inte glidit ur min kropp haha! Så lite snurrigt är de fortfarande må jag säga =)

Igår hade vi SÅÅÅ kul de blev exakt som jag ville fast ännu bättre och roligare! Börjar hemma med idol, vin och lite drinkar! Sedan glider jag och min michamela till grillen och michamela köpte korv m. mos! Efter det mötte vi hennes mamma för mickan hade såklart glömt sin väska hemma haha! Sen bar det av in till stan. När vi går kungsgatan fram så möter vi aa varom nu heter haha jag har inge bra namn minne. Men trevliga pojkar i af.

Vi går in och dansar maaaasssooor :D efter ett tag får jag jätte bra överaskning! NINNI kom :D världsmys <3 Vi dansade ännu mer och hade super roligt. Vid 2 tiden så ringer mickans pappa och frågar om vi vill ta taxi med honom och vem bangar på det? Så vi möter upp honom och hittar snabbt en taxi. Vi åker till bagis såklart så jag går helt jsälv genom skogen visst är jag tuff? :D haha är annars livrädd för den skogen men igår gick det galant!

Hemma ser jag min granne glida in genom dörren så jag knackar försiktigt på hans dörr och vi sitter och pratar, ja hur länge minns jag inte! Men hemma var jag i af vid 4 - halv 5.. haha så

Tack för en hel lyckad kväll tjejer och killar ni är SUPER :D

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback