Fredag, och mys lördag!

Hejsan!

Vet  ni? Jag har haft en riktigt super kväll! Eller hela veckan har varit helt underbar :) Ser faktiskt fram emot nästa. Om inte måndag - nya jobbet igen! Ska bli grymt kul gud så jag ska sälja!! Fick ingenting sålt idag jobbade bara själv i 40 minuter så kanske inte hel konstigt :) haha men ändå!! Ska bara kämpa och kämpa och kämpa hela dagen :D

I fredags var vi som sagt ute! Såå kul :) och vilken snygg grabb de va där vid dj-båset typ hela kvällen? haha i af lite ögonflört dära ;) haha men inge mer än så! Hade superkul med mina flickor <3 och sen kom Bella också :D super trevligt inte träffat på evigheter!

Idag så har jag som sagt jobbat :D och det är himelriket bara att se min chef! hahaha lovar er han är supersöt :D Men det var kul, lärorikt som fan alltså shit va grymma dem där människorna är vet ni hur förvirrad jag var eller? haha allt gick in men ut lika fort fan :D men som sagt, ser fram emot måndag!

Efter jobbet blev det en tripp till Adam :) Lilla torrie var så söt han som väntade i gullmars på att jag skulle köpa mat (A) hihi sen fick vi skjuts till Årsta där lilla Adam väntade! Väl hos Adam så spelade vi spel och drack lite vin :) haha eller ja, Jessica drack väl inte lika lite men iaf! haha sötnos!


Sen bar det av hemmåt runt halv 1 tiden =) kom väl hem för någon dryg timme sedan tänkte fixa mig för natten :)


PUSS

PS; jag har världens bästa vän, Michamela <3 DS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback