Glad Lucia!

Hejsan!
image210
Så var det redan 13 december, bara jag som tycker att året gått sjukt fort? Idag har jag som sagt lite mycket ärenden haha har kommit på ännu mer jag ska göra! Men de löser sig nog får vi hoppas på :) Ska snart sätta igång att träna tänkte jag och sedan städa. Om de inte får bli imorgon vill säga :) är ju ändå ledig då också! Men sen blir det till att jobba.. är inte ledig föränn nästa fredag sedan. Men sen har jag lov :D hihi ledigt från ett ställe först och ett annat sen! Men blir i af inte till att jobba samtidigt på två ställen :) Men slutar ju även från Mcdonalds den 9 (skönt!)

Det som har hänt redan idag är väl inte mer än att jag vaknade skulle kolla klockan och wips 5 nya sms. Älskar att gå upp då =) Två från Jessica, Ett från bror, Ett från Lisette och Ett från Adam! Gulleputtar allihopa! Haha förutom min bror som endast ville ha en tjänst utför.. men vad gör man inte? =)

I af så är jag fortfarande nyvaken (vaknade vid 10 snåret nämligen) haha så vet inte hur min text är ihopsatt men hoppas att de är läsvärt i af!

Tänkte piggna till med lite frulle =)

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback