Julen - och vad den nu innebär!

Satt och kollade på alla julklappar jag beställt till min bror nu. Kan absolut inte avslöja nånting med dem då jag inte vet om han råkar klicka sig in på min blogg haha! I af blev lite sådär julsugen ni vet! Älskar julen. Dock inte vintern. Men när det väl är vinter får de banne mig vara snö! Eftersom julen och under vintertiden ska man ha kul och bara umgås me de människor som får än att le! Dvs familj och vänner. Även en och en annan flört går ju att klicka sig in med haha men aa ni förstår!



Snöbollskrig t ex såå himla mys om de är med rätt människor! JA jag vet jag är fan 18 haha borde ha tröttnat? Nej fyfan aldrig :D Minns när jag bodde hos mig pappa för ex antal år sedan här i skarpnäck. Jag han och min bror skulle gå ut för att hyra film men de slutar med världens snöbollskrig haha som i sin tur leder till hungriga magar så vi gled ner till pizzan å köpte massoor med mat :D haha tror att min bror åt närmare två pizzor den eftermiddagen! Eller när vi bodde i Haninge, för första gången firade hela min pappas släkt jul tillsammans. Eller i af första gången som det var sprit inblandat haha och alla vi kom överens :) Det var ritkigt mys!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback