kan någon vrida tillbaka tiden?

Usch är inte på humör längre..har inte haft så mycket julkänsla dem här veckorna och dagarna som glidit förbi. Vill inte fira jul.. det är mysigt visst. Men utan dig är det fortfarande inte desamma.. det känns konstigt, tomt och ja.. nånting saknas. Det är verkligen nu runt julen som jag märker att du inte finns här mer. Har ständigt tänkt att du kanske ringer för att önska god jul? Men jag vet inte.. du glömde ju bort min födelsedag så.

Tänker även om jag ska hälsa på dig.. men skulle jag klara det? jag tror fan itne att jag är så stark. Skulle må så sjukt konstigt efteråt. men det kanske är värt de? har inte sätt dig nu på hur länge som helst..


Jag saknar julen hos dig, tror att det var 2004. Det var kaos haha men underbart.


Men jag tänker ändå göra det bästa av situationen, hålla huvudet högt och le helhjärtat för dem som får mig att må som bäst.


God Jul


Kommentarer
Postat av: Zack

God Jul :)
Tc.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback