rapport igen.. haha!

Hej igen!

image227Dåliga nyheter först right? hihi ajg är PANK! de va väl typ allt. Nej men riktigt jobbigt nu när rökandet har börjat igen :) men måste ändå sluta på den fronten.. men inte lika lätt när hela jorden röker och när man jobbar inom service riktade jobb lixom kunder är faktiskt jobbiga haha!
Bra nyheter :D massor. Jag är singel och verkligen njuter, ni kanske har märkt att jag är grymt trött på killar och förhållanden? Verkar som typ 90% av de jag skriver handlar om de just nu. Men måste ju beklaga mig någonstans i hur störda killar kan vara! haha =) Men jag mår faktiskt väldigt bra. Bättre än på länge, livet leker right? Den ända nackdelen med singellivet är väl att utelivet frestar varje helg och pengar bara försvinner haha men det får man överleva ! I af nu när man har nytt jobb och kommer tjäna dryga 10 lax i månaden så :D

Nej men som vanligt, måndag kväll - jobb hem duscha tv! haha Och ligger på tv delen nu så måste återgå dit ;) men hoppas ni haft en lika trevlig måndag som jag haft :) och ser fram emot tisdagen som jag!

PUSS och godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback