Så var det äntligen fredag.

Hejsan!

Vet ni vad jag upptäckte? Jag har TVÅ veckor i skolan inte ens det.. typ 8 dagar eller nått! Helt stört.. usch har så himla mycket att göra innan julen men blir nog att plugga innan lovet istället. Har sökt ledigt från jobbet så att jag har tid att för de första hinna med mig sjävl och hälsan. Sen hinner jag plugga då också :)

För övrigt idag vet ni redan att Michamela kommer över och dricker sig asdyng med mig ;D hihi samtidigt ska vi kolla idol, jag hoppas marie vinner för amanda ska ha sin musik inte den där "idol-låten"

I af blir K15 idag och dansa hur mycket som helst! Ska ha så himla kul :) men det blir det alltid när vi Partar :D hihi

Nej måste plugga, har som sagt prov om några timmar sen får jag shoppa!! :D:D jätte glad (A) haha

Hoppas ni får en trevlig dag :) PUSS

Kommentarer
Postat av: Hanna

Jag hoppas också att marie vinner. För amanda är värld mer än bara idol-titeln


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback