Snart kommer tomten!

Ja faktiskt bara 18 dagar kvar så alltså lite mer än två veckor =) känns helt sjukt! Tidenimage200 bara
rullar iväg haha! Lite nervös är väl jag för de eftersom
att det är typ ett halvår tills jag går ut skolan sen äre slut
på eländet! I af för något år eller två :D haha
men det här var i af mitt sista riktiga sommarlov!
Ja de känns ju smått sjukt :P

I af inatt somnade jag runt 5 tiden. SKIT jobbigt! Var så himla trött kunde verkligen inte sova. låg och vred och vände hela tiden.. Dock när jag väl somnade hade jag världens gulligaste dröm (A) hihi

Nej ska äta nu är jätte hungrig! hihi har längtat efter morgonen hela natten så att jag får äta! Orkade inet gå upp där mitt i natten för att fixa krubb då hade jag väl inte somnat föränn sju så.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback