Sovdags

Ja snart i af =) ska bara kolla klart mina kvällsprogram haha! Bones, sex and the city och två & 1/2 män :D haha sen blir det till att sova! Ska upp vid halv 7 och kommer typ komma hem efter 4a så! haha :) Sitter och tänker på vad jag ska äta imorgon i skolan.. usch vet verkligen inte! Vill ha sushi men vet inte :P haha man håller sig ju inte mätt på det =) men men får se imorgon!

Idag har jag inte gjort någonting som jag sa att jag skulle göra! Så sämst haha :P men men :) imorgon ska jag ju vara duktig och vara i skolan hela dagen så.

Och btw helgen.. lite ändrade planer! haha blir utgång på fredag ändå :) Men lördag blir det faktiskt till att göra julmys hemma och baka med mamma! haha så det så :D tänker inte låta mig övertalas till någe annat =)

I af, God natt alla glada :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback