stressad jävel!

Hejsan

Haha städade i någon halvtimme sedan har jag bara velat fram och tillbaka med kläder.. VAD SKA JAG HA PÅ MIG LIXOM? haha men fick bli en svart kjol av ett matt linne! (världsmart uppfinning va (A) ) haha sen ett "pösigt" linne ni får se bild sen :) över de har jag en vanlig svart cardigan och svarta skor och strumpbyxor!

Har som sagt varken hunnit med att äta! tänkte göra mig lite pasta orkar inte något avancerat och ammma sover så.. Hon tyckte nämligen att ja gkunde äta ute idag men hinner ju inte handla mat haha! Sen så kommer mickan snart också :O här sitter jag i helt kaosat smink me uppsatt BLÖTT hår av allt regn..

Nej har ju brottom hinner inte sitta här och gnälla! haha

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback