Torsdag och lucia

Hejsan!

Lucia dagen var trevlig :) Gick upp vid 10 snåret tränade och käka frulle. Vid 2 tiden mötte jag Jessica <3 vi gick och lämna in min jacka och byxor :) Efter det gick vi upp till henne och spelade kort! Runt 3 tiden så mötte vi Eleonor <3 samt lämnade in mina skor! Och efter de upp till Jessica igen! Strax efter oss kom Juttan så det blev kortspel igen! Tecknet samt 7an. Spelade även yatsy där JAG vann med typ 60 poäng mohahaha ;D hihi

Nu däremot har jag ätit och duscha och massor med sådant! Ska hem till Michamela<3 som är ensam hemma! Vi ska kolla film och käka popcorn etc ;D ska bli mys måste skvallra en massa för henne samt be om en jävla massa råd om pojkar! Angelicas vänner kommer även dit så vi blir typ ett 10tal tjejer som kommer vara där! SÅ mycket råd kommer de nog att bli haha!

Nej måste packa ihop lite saker så att jag överlever natten =) Sedan måste jag ju ta mig ut i kylan för att gå till michamela! hihi

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback