Trevlans!

Hejsan!

Har haft en trevlig måndag faktiskt. Trivs verkligen på de nya jobbet, hur trevliga människor som helst och eeh ja galet söta killar också! haha (A) Sen att jag är riktigt jävla trött på killar och deras jävla tankesätt och hur ahhdjuahg GAH haha jag vill bara döda såå många men i af jag dömer väl ingen inann ändå så :) Kanske bara liite hihi! Men fick sällskap hem me jessipess som också fick jobb! FETT NICE :D nu är vi typ babe ;D hihi

BTW något kul jag läste idag var "ställ in din disk i diskmaskinen, eller om du är rädd för den, så diska förhand" hahaha typsikt min och jessicas konstiga humor fan va vi garva! hahaha jaja :D

Annars händer väl inget mer på min front mer än att jag bara längtar till jobbet imorgon :) ska bli så mys! samt lite små smyga kolla sådär på alla söta killar (A) hihi hoppas verkligen inte att någon råkar klicka sig in på min blogg nu bara haha :D skulle ju vara lite smått piniit

Nej nu lockar duschen! Får hoppas på en VARM dusch :O annars så ska jag ringa och skälla ut vår bostadsrättsförmedling imorgon. Efter de blire väl möta jessipess på en cigg sen bones :D hihi

PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback