Trötter!

Såå himla seg och trött! haha Men ska äta nu så blir nog en massa piggare då i af! Vet började 8 idag också. Men gick in och kollade schemat nu innan jag skulle åka för en dryg halvtimme sedan och vet ni vad? jag har något jävla matte test efter engelskan haha så fick bli att jag åker till efter matten! Dvs om typ någon timme ändå så :) Vet bara inte om jag ska va där kvart över eller 34.. börjar typ halv! haha hatar att bussarna går som åsnor :) Men får väl glida dit till kvart över då..

Nej kanske ska sätta igång och fixa krubb då =) för ovanlighetens skull så tänker jag äta start istället för gröt! orkar verkligen inte stå vid spisen. Tänkte även leta upp mina koffeintabletter så jag blir lite piggare =) haha och det är inte så farligt som det låter! En koffeintablett innehåller mindre koffein än en kopp kaffe typ :) Bara att man slipper dricka kaffe! Jag är ingen kaffe människa på morgonen. Isåfall ska det vara latte men de tar ju evigheter att göra om man inte har en maskin så =)

Hoppas ni får en trevlig dag, själv går jag i skolan till halv 5 vilket suger apa haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback