USCH OCH FY!

Hejsan!

Är det bara jag som hatar alla dessa små äckel fjuna på 15-16? Nej fyfan har inte träffat en ända normal 91a förfan. Eller jo haha har jag väl men fan dem är sällsynta! Och just 91or fan. Helt värst.. Nej usch tål er inte! Vet när dem kommer förbi jobbet sådär ett gäng på 10 - 15 pers var av 2 -4 pers köper nått litet som glass eller chicken burger! USCH men jag får alltid äran till att slänga ut dem fast de värsta är ju att jag inte får peta på dem äckliga fjortishororna då jag har arbetskläder på mig! Och tro mig även fast jag inte slåss! (A) haha så vill man ge dem dära några käfftsmällar för så jävla uppkäfftiga de kan vara är bara ínte sant!

Nej usch gå typ i ide tills ni blir äldre och får lite innanför pannan! för jag har tröttnat

nu ska jag äta och bli glad!

PUSS


Kommentarer
Postat av: Daniel

håller med dig, hatar uppkäftiga tonåringar, fast ja e en tonåring själv så verkligen tål ja dom inte heller! Kommer ja nån da till stockholm så kan ja ge dom några käftsmällar åt dig :)!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback