Wihoo!

Hejsan!

Skrev klart mitt arbete hemma så tog lite ledigt från min enda lektion idag! Tycker faktiskt inte att jag ska behöva gå dit när jag skrivit klart hela arbetet? hm får väl lämna in imorgon och se vad min gullig KH säger =) hihi

Ska snart åka till jobbet hade jag tänkt! Men blir först till att träna lite till och eventuellt äta något mer hemma? Så slipper jag äta på jobbet vill säga. Ska ju ändå äta "middag" där så haha! Även fast det typ som vanligt kommer att bli sallad! Bara jag som inte tycker om mcdonalds mat?.. jaja :)

Imorgon hade jag tänkt ringa till Phone House :) en kompis jobbar där så det lutar väldigt positivt åt att jag också får jobba där! Skulle vara super är ju så himla trött på mitt jobb så att det inte finns. Visst att jag verkligen tycker om så himla många tjejer och pojkar på jobbet! Vi har ju fått en grym relation. Men dock har ju dem flesta slutat redan så haha

Nej träna var det!
PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback