Emelie, 17 Februari 2007

Nu sitter jag helt ensam en fredag kväll :| helt jävla psyko!!! Nej men är sjuk haha :P men lite komiskt var det (A) .. Ska snart iväg och sova måste nämligen kunna stå på fötterna imorgon. Ska först träffa pojken min å kolla på massa fin fina skor som jag råkade upptäcka i en Elle. Sedan ska jag ifrån stan hem och fixa mig lite sådär fin ;D nä men i af lite in på feststuket istället för mys å kolla skor stuket!

Efter det följer en romantisk middag för två på en mongolisk restaurang inne på östermalm.. Nej men haha lite humor hallåå!! Jag ska ut å käka med en tjejkompis sen ska vi festa! Innan ska vi typ bowla.. får se hur de ska gå me högklackat å klänning ^ men men !! haha

Och på tal om ingenting så hade jag en väldigt intressant diskution med en kille för bara någon minut sedan. Han ansåg att killar var oärliga, otrogna svin.. det kändes inte riktigt rätt att det var jag som skulle sitta och försvara killar när det lixom är han som är det ^ men men han kanske snackade i nattmössan jag menar hallå, den som sitter vid en dator halv 2 på natten kan ju inte må bra! haha..

Och på tal om ingenting igen så längtar jag så OTROLIGT JÄVLA CEPE MYCKET till Rhodos! fyfan va skönt det ska bli! det är väl en sådär 145 dgr kvar nu skulle jag tro. Men vafan den som väntar på något gott väntar aldrig förlänge.. eller fuck de där uttrycket för man väntar ALLTID förlänge!

Men alltså.. nu måste jag sova.. eller åtminstonde sätta luren på laddning och slå på en bra rulle sedan falla in i sömn till ett spraklande tv ljud ;D MYS!! Dock saknar jag min pojke och det kommer att bli en kall jävla natt men GOD NATT SUCKERS!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback