Emelie, 29 Januari 2007

Då var ännu en måndag utklarad. Visserligen kändes det som en skön å slapp söndag
eftersom jag inte gick till skolan (A) men hallå jag visste faktist inte när vi började å de
funka inte att komma in på vårann inloggning i skolan så inte mitt fel ;D

Men men låg å myste med pojken hela dagen istället =) var dock tvungen att dra iväg mig
till jobbet runt 3 tiden men de va ändå skönt att komma ut lite då man legat hos honom å
bara degat i 2 dagar..

Nu sitter jag hemma för en gång skull, ska sova utan min lilla sötnos inatt.. Usch!!
Gillar inte å sova själv, men men man överlever ;D

Nu kom jag nyss hem ifrån jobbet dåra och ska ta en snabbis dusch sedan tvätta lite ^^
haha, sen sova :D fyfan va skönt!! är lite små trött dåra ;D hihi men men Godnatt suckeeers!!

Puss & Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback