Haninge med mams!

Så var en ny dag avklarad. Har varit iväg med mammsen hela dagen som sagt, köpte resväska, blev dock en svart istället för röd men men.. försökte även hitta min mobil någonstans men ikke! Det får bli någon annan dag när vädret är lika tråkigt och mamma är ledig och kan köra runt mig =) Min mamma däremot hittade sina himla stolar som hon tjatat om plus dynor till balkongen.

Efter att vi varit och handlat lite smått fortsatte vi helvetet hemma =) bara röja och ner och slänga osv, så nu är man inprincip helt slut! Imorgon blir det jobbet, kommer bli så segt att komma iväg då man fått sovit lite nu några dagar men ska få iväg mamma på morgonen också så ska försöka flirta upp skjuts =)

Men nu ska jag som sagt glida iväg till tv;n och dega äta lite chips å dricka lite gott :) Kram och go natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback