Seg fredag

Hej alla glada!

Inte skrivit på ett tag men känns som att jag har så himlans mycket att hinna med. Ska måla om hemma och fixa och trixa med lite små saker nu innan födelsedagen. Ska bli så himla mys! Men det kommer vi till om hur dem dagarna var efter :) Så idag har jag heller inte gjort så mycket mer än att rensat ur saker ifrån vardagsrummet känns som att det känns ganska bra att göra det när man ändå ska måla in så man inte bara öser in allt skit igen som man egentligen kunnat slänga. Imorgon däremot ska jag till Haninge och kolla på en ny mobil med mamma för tro mig det behövs! haha och resväska då! Sen skulle mammsen kolla och så måste vi handla åt mormor. Visserligen brukar inte jag följa med men kan lika gärna göra det när mamma är snäll och håller mig sällskap så.

Nackdelen med den här helgen förutom att jag har varit ledig och att det har varit hur skönt som helst så kommer jag inte hinna att träffa min lilla sötnos men får hålla ut till måndag :)

Jaja, nu ska jag få lite sömn i mig också :) Puss&Kram


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback