förlåt var skrivsugen!

Då var nästan 2an avklarad! Så himla sköönt. Hoppas bara jag klarade matteproven (4st) annars blir det omprov på måndag IGEN! fyfan.. Jag som alltid haft lätt för matte.. men men :)

Sitter hemma ikväll, skcikade nyss in dem sista uppgifterna. Och jag är så AVIS på alla studenter just nu! Gud jag vill också ta studenten.. men bara ett år kvar det går snabbt =) jag menar jag och min älskling har varit tsm snart 6 månader och det känns verkligen inte som det helt sjukt vad tiden går snabbt. men det kan ju vara skönt det ockås så man slipper längta ihjäl sig till sommaren varje höst vinter och vår. Jag har faktist tänkt på det lite nu, det är typ 3 månader per ÅR man njuter förstår ni man slänger typ bort 9 månder och bara hatar sverige.. lite sjukt. Fast däremot är ju höstmodet typ det underbaraste som finns. Så himla mysigt med alla brun, mossgröna, beiga och benvita tröjjor och kofftor ja vad nu allt är. Så mysiga färger! men dock lyser ju sommaren upp mycket mer och de tär ju typ ljust hela tiden nu :D

I af, skolan slutar på onsdag och sommaren är verkligen här på riktigt.. helt sjukt vad jag längtar!

Men nu ska jag glida till tv;n och typ käka lite.. Puss puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback