Emelie, 21 Mars 2007

Då har jag inte skrivit på en måndan.. herregud fy på mig!
kanske beror på att jag nämligen börjar plugget igen har varit där alla skoldagar frånochmed torsdags!! :D ska snart glida dit igen men min buss går runt 11 snåret (hade egentligen gym innan men är sjuk så (A))

För några veckor sedan klarade min älskling körprovet och har nu körkort! Så himla skönt!! Och i söndags var det DM i Cheerleading där det gick väldigt bra för min lilla älsklings förening Powercheer And Dance (
www.powercheer.se)

Har inte så himla mycket intressanta saker å skriva just nu då jag fryser, hostar och är SÅ trött inte orkar konsentrera mig på tangenterna.. haha men ska försöka att återkomma imorgon :D

idag ska jag i vilket fall som helst till plugget sen gymma m. lizzan sen till pojken min som jag saknar så otroligt mycket! Det var riktigt hemskt när han gled till jobbet imorse.. men men får se honom ikväll =)

Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback