Emelie, 27 Mars 2007

Ännu en varm solig vårdag! eller iaf nu på eftermiddan. I morse när jag vaknade och gick hemifrån min pojke så var det frost ute haha! Lite speciellt måste jag ändå säga att sverige vädret är ;D Men men, nu sitter jag i af hemma och ska snart glida iväg till jobbet. Efter jobbet ska jag hem.. Gud vad jag saknar min lilla älskling! varje minut utan honom känns som evigheter och vi kommer inte att ses förens imorgon hoppas jag! Har inte så mycket att skriva idag eftersom dagen inte hållt på så länge och den kommer verkligen inte bli intressant heller :P men men en vanlig vardag helt enkelt med skola och jobb. men nu måste jag kila iväg till bussen! vill ju inte missa denna =)

Pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback