En biokväll

Kanske var det perfekt att boka biljetterna tills idag då vädret i af inte verkar vara någe "promenix" väder iaf!
Ska på bio med min älskling ikväll, ska se den nya pirates filmen.. hoppas den inte är sådär extremt dåligt och överdrivande som vissa säger. Men i af man ska alltid hitta en egen åsikt :) Annars idag så har jag bara legat hemma och degat då den här jävla pollen än inte försvunnit! Visserligen är det mycket bättre men inte helt frisk än.

I helgen blir det bara en himla massa shoppande eller iaf enligt min pojke! Jag då, har spenderat varje liten krona på semester i sommar och hans studentpresent. Sedan fyller även 3 närstående tjejkompisar 18 och sedan var det ju det där med klänningar för hans student, deras middag.. och skor!! visserligen kul att shoppa, men inte när mna måste. Älskar dem där gulliga spontana köpen mera tror jag.

Jaja ska väl ta till mig att plocka ihop lite grejjer till emil nu, sedan börja äta lite kanske ta en promenix ändå.. Kan vara skönt när det kyler lite oxå!

puss å kram på er alla!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback