Orginel söndag!

Japp som sagt en helt vanlig söndag! Sov hos pojken igår som vanligt, gick upp halv 10 som vanligt gick hemifrån honom vid 10 som vanligt och tog bussen 10 över 10 som vanligt till jobbet! Och som vanligt jobbade jag över och kom inte hem för så längsen. Nu sitter jag här framför datorn, papper printat med svenska uppgifter men har jag någon ork att göra det? nej absolut inte! me nmåste ge mig fan på´t, ska ju vara inlämnat imorgon och jag måste verkligen klara av 2an. Vill ju verkligen inte ta studenten 2009 lixom. Men men allting löser sig alltid =) i allafall vad min pappa en gång lärt mig.

Såg på ett gammalt Las vegas avsnitt igår och jag lovar att jag såg peter i en annan person! Samma leende och skratt och uppmuntrande röst. Gud vad jag saknar den människan, han var som en andra pappa för mig. Och en helt underbar sådan. Han kunde ha jordens alla problem vilande på dess axlar men log ändå åt allt och alla och fick verkligen alla att må bra och leva vidare. Nu när jag tänker på det känner jag att jag kanske måste glida förbi hans grav någon dag. Det var ändå ett år sedan.. Men känns bara tomt att jag ska åka dit utan min riktiga pappa nu.. Men får ta mig i kragen och åka dit. Vill att han ska veta att han är väldigt saknad och att hans grav måste ju vara den finaste såklart!

Och just det, morsdag idag! Köpte lite smått och gått till min mamma dvs, duscholja, After sun och någon rynkkräm (A) men det var faktis " för de första rynkorna" visserligen måste jag erkänna att hon fått lite fler men kan ju inte dömma henne alltförmkt och köpa en dagskräm för rynkor och en nattkräm kändes lite väl påfrestande.

Nej som sagt, måste skriva lite på plugget nu! Men ska sova hemma ända till torsdag så ni lär höra hyffsat mycket av mig denna vecka :)

Puss&Kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback