Tråk onsdag!

Visserligen börjar jag plugget vid 12 tiden men ändå tkr jag inte om denna dag! Först är det två helt onödiga lektioner i skolan! Eller kanske inte för mig då jag ligger sjukligt efter i dem 4 kurser jag har! Fattar inte hur jag lyckas.. men men i trean blir det skärpning för allt som gäller i min så otroligt slappa skola är ju att gå dit! Då får man typ betyg.. Dock har jag ingen aning om vilka kurser som kommer i trean då jag bara ska läsa in än massa A kurser. Men får väl bli en överaskning! Har i af bestämt mig för att göra högskoleprovet då jag aldrig kommer att komma in på någon utbildning jag vill med mina sjuk dåliga betyg! Men i af, efter plugget följer jobbet, och just nu är det inte så lockande att gå dit eftersom alla mina chefer gillar att säga upp sig! Gud andra gången på ett halvår nu :/ känns lite surt. Även fast jag inte brydde mig om den första men den andra! Usch å fy! men jag önskar honom lycka till det vet han!

Men usch så negativ jag låter! Det finns ju en helt underbar sak som händer idag också! Ska få träffa min pojke! Varje dag som går utan dig är helt meningslös! Jag saknar dig så enormt att det inte går att koncentrera sig på något annat! Och imorgon kan vi sova hur länge vi vill och bara mysa! Samt gå din himla promenad som du tjatar om hela tiden! och därpå spela lite boll och åka å prova ut en kostym till dig! Det är ju bara cirka två veckor kvar nu till din student! Och till vårann 5månadersdag :) visserligen inte så speciellt men ändå något! Känns helt sjukt vad tiden går fort! Känns som vi träffades nyss och att det fortfarande ska vara vinter men ikke!

Och på tal om tid, så måste jag rusa nu! Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback