ansiktmasker och fixa naglar?

Haha nej blev kanske inte precis som vi (jag) tänkt! Men ändå en lyckad kväll. Träffade lite tjejkompisar och kolla på idol efter det följde "buzz" spelet ahha så kul! Och jag lovar jag är faktist smart har jag bevisat ikväll! :D (A) Nej men först var det musik s.k nutid vilket dem räknade ifrån 90talet ungefär så jag förlorade ganska stort. Efter det körde vi vanliga typ kunskapsfrågor där jag vann första omgången och sen när vi spelade i par vann jessica och juttan! Men kul var det i af. Efter det så, tro det eller ej men vi busringde! haha till en snubbe tänker inte nämna några namn men det är ganska kul att höra hur patetiska vissa killar är. Dömmer verkligen inte alla haha. Men i af han ljög om både skola och lite annat så det var faktist lite smått kul att kunna bete sig lite som man gjorde för ett par år sedan. Men dock blev det ingen ansiktsmask eller något fixande av naglarna som jag verkligen behöver haha men det kanske jag orkar fixa imorgon på dagen!

Nu hade jag tänkt att sova om en liten stund men tänkte bara uppdatera er lite om fredagens kväll.

Ps, saknar saknar saknar Ds

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback