Men jaaa! vi har fattat!

Gud är så himla trött på dessa människor! Överallt ser man uttryck som "jag saknar våra tider, jag saknar dig osv osv" MEN förfan träffa varandra då, eller är det så himla svårt bara för att ni råkar bo en halvtimme ifrån varandra? Nej men usch, synd. Ni hade en gullig tid men jaa ni är kompisar och ni kommer säkerligen att leva i af i 50 år till och om ni är riktiga vänner så tror jag nog att ni hittar tillbaka till varandra! Och alla dessa människor som skriver och säger ständigt, gud så söt jag är, vad snygg jag är idag etc. Vet ni vad? ni är FULA och ja helt enkelt avskräckande!

Haha jaja, nu har i af jag skrivit av mig lite. Men jag blir faktist så sur. Eller inte sur men lite smått irreterad! Dock tycker jag verkligen inte om att bry mig om andra som inte betyder någe för mig men nu fick det bli ett undantag! haha. I af så börjar bones om 20 minuter trevlans! Sitter och äter lite natt mackor och dricker mullemull (multivitaminjuice för er som inte vet) haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback