Alla gör vi misstag.. men!

Jag inser nu hur mycket fel jag gjorde under vår underbara tid. Och, ja misstag är till för att lära.. men hur många ska folk få stå ut med? Tänk innan era handlingar, eller så lär ni ju sluta som jag just gjort. Besviken och sorgsen.. Ingen annan att skylla än sig själv. För se, sms:en innan mitt livs största misstag. Det var allt man kunde drömma om. Men även lite till.

12/9-07
Möö:) vi ses ju imorgon :D saknar dig också.. Men det var väl ingen nyhet :P puss

11/9-07
Älskar dig.

10/9-07
Saknar dig älskling:( ring mig sen. Puss

9/9-07 (kväll)
Älskar dig mest av allt:)puss

9/9-07 (natten mellan 8-9)
Bara jag får vara med dig en stund. Du betyder allt för mig.

9/9-07 (natten mellan 8-9)
Jag älskar dig mest av allt. Snälla ge mig en chans. Jag måste få träffa prata med dig.

8/9-07
Älskar dig mer. Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback